martes, 11 de junio de 2013


                            VALORACIÓ DEL BLOC

 

En primer lloc dir que, malgrat la meva poca experiència amb les noves tecnologies, he aconseguit, pas a pas, elaborar un bloc el qual m’ ajudat a tirar endavant amb aquesta assignatura, ja que al principi no sabia gaire bé com m’apanyaria a l’hora de confeccionar el meu bloc personal i de fer les entrades.

A mesura que ha anat passant el temps i després de saber manejar millor el bloc m’he adonat que el bloc és una eina molt enriquidora, ja que m’ha estat de gran utilitat a l’hora de compartir experiències, reflexions, informació...amb la resta dels companys y companyes. També m’ha ofert l’oportunitat de transmetre les meves emocions, pensaments i sentiments. Una gran eina, sense cap dubte!

 A més, penso que també em servirà pel dia de demà quan treballi, com a  docent, ja que en l’actualitat és molt necessari estar al dia en totes les noves tecnologies.

Per altra banda, el fet de tenir que exposar i reflexionar públicament les meves  opinions i impressions ha suposat que en més d’una vegada m’hagi endarrerit pel fet que tothom pugui llegir les meves reflexions personals. Personalment penso que aquest ha estat l’aspecte que estic en més desacord a l’hora d’exposar el meu bloc. Per tot el demés estic molt satisfeta per tots els aprenentatges i coneixements que m’ha transmès, ja que m’ha proporcionat l’oportunitat de compartir no tant sols les meves  idees i experiències, sinó també la de la resta dels meus companys y companyes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario